Share/Bookmark

Անգամ տներն են սկսել քայլել. SmartTV.am

9 comments
Դիջիթեք 2013

Աշխարհում գոյություն ունի քայլող տուն, որը կարող է խուսափել բնական աղետներից: Այս զարմանալի գյուտը ստեղծվել է դանիական արվեստի <<N55>> խմբի կողմից: Տունը կարող է գնալ ամենուր՝ սնվելով միայն քամուց և արևից:


Քայլող տունը ունի համակարգ, որի միջոցով այն կարողանում է հավաքել անձրևի ջուրը, ապա արևի էներգիայով տաքացնել:Տունը հագեցած է ամեն ինչով՝ ունի խոհանոց, հյուրասենյակ, զուգարան, ննջասենյակ և նույնիսկ փայտի վառարան: Այս տունը շատ հարմար է այն մարդկանց համար, ովքեր ապրում են հաճախ ջրհեղեղներ լինող տարածքներում, քանի որ տունն ունի ջրամեկուսիչ վեց ոտք: Եվ այս տան արժեքը 30 000 եվրո է, իսկ աղքատների համար մի փոքր քիչ:



9 comments

Admin : November 9, 2012 at 4:40 AM

Narek ches uzum kamacic sepakan domeyni ancnes? U wordpressov sayt sarqes?

Narek Sahakyan : November 9, 2012 at 12:26 PM

Դե ուզելը քիչ է, իսկ ես չեմ սիրում WordPress-ը, այլ նախընտրում եմ Blogger-ը: Եվ շատ կխնդրեմ, որ ներկայանաք/պարզապես ուզում եմ իմանալ/:

Admin : November 9, 2012 at 9:12 PM

Edgar, shater@ indz giten vorpes Edgarseo. Inkati unem CMS wordpress. Blogger@ lav bana, bayc uni shat sahmanapakumner. Orinak sape.ru-um ches karox linker caxel. :) Idep ruserenic vonc es kareli e mi ru-domeyn gnel @ndamen@ 2.75$-ov u ruseren blog kam sayt sarqel.
Karox es aycele ays ej http://edgarseo.blogspot.com/p/blog-page.html
ayntex vorushaki ogtakar linker kan. Ete cankutyun unes es qez voroshaki baner ksovoracnem. Karox em ognel vor qo domeyni vra qo sayt@ unenas vori mijocov karox es nuynisk mi poqrik gumar vastakel.

Narek Sahakyan : November 9, 2012 at 11:26 PM

Շատ շնորհակալություն օգնության համար, բայց դրա կարիքը չունեմ: Իսկ ռուսերեն կայքի մասին անգամ խոսել չեմ ուզում: Հետաքրքիր է, որ դու ասում ես, որ wordpress-ն ավելի լավն է, բայց բլոգդ blogger-ով է պատրաստված: Ես ռուսական կայքի փոխարեն մի փոքր էլ մեծանալուն պես կունենամ իմ սեփական և ամենակարևորը ՀԱՅԵՐԵՆ բլոգը: Ես հայ եմ, ու պարտավոր եմ օգտագործել իմ մայրենի լեզուն: am դոմեյնն էլ այդքան թանկ չէ, տարեկան 10-15$ է:

Admin : November 10, 2012 at 1:02 AM

Narek jan im blog@ aveli shat humorain bnuyt e krum u miqich el nex masnagitakan ognutyan (shat nex "krugi" hamar) es unem bazmativ kayqer ev wordpress-ov em blogspotov ev uxaki html, unem naev mshtakan hachaxordner SEO-i isk aranzin domeyn unenalu hamar hech partadir che vor mecanas.
Mi xorurd em uzum tal erbeq mi hrazharvir ognutyunic.
Manavand ete chgites ov e arajarkum ev inchu. :)
Iharke goveli e qo ser@ hayereni nkatmanb, bayc internetum im xor hamozmamb hayeren hajoxak komercion (ekamut berox) projekt shat dzhvar e sarqel.
Idep zarmacrir es gitei am domain@ arzhe 12000 dram tarekan. Chisht e shat tank che bayc kases xexch cerunun te vortex kareli e gnel 10-15$-ov? Miguce eritasard serund@ iroq arden vaxuc ancel e mez? :)

Narek Sahakyan : November 10, 2012 at 8:46 PM

Դե ամեն դեպքում, ինձ հարկավոր չէ օգնություն, ու չեմ կարծում, որ եթե բլոգը հումորային է, ապա անպայման պետք է blogger-ով լինի: Կարծում եմ, որ հեշտ բան չկա, ու ես եթե հարկ լինի շատ դժվար, աբցյ կոմերցիոն ու ամենակարևորը՝ ՀԱՅԵՐԵՆ կայք կսարքեմ:
Իսկ Ձեր վերջին երկու նախադասությունը չհասկացա:

Narek Sahakyan : November 10, 2012 at 8:47 PM

Ու հարգելի Էդգարմ շա՜տ կխնդրեմ, որ բլոգումս գրեք միայն ՀԱՅԱՏԱՌ, թե չէ, կարծիքները կհեռացվեն բլոգից:

Admin : November 10, 2012 at 11:37 PM

Հարգելի Նարեկ, ինձ շատ դժվար է գրել ՀԱՅԱՏԱՌ քանի որ հիմնականում գրում եմ ռուսերեն, կամ անգլերեն: Բայց վերջին անգամ կփորձեմ առաջարկել քեզ սովորեցնեմ կայքեր պատրաստել, ՍԵՕ և մանիմեյքինգ: Ասեմ, որ վերջին աշակերտս` Ուկրաինայից մի 17-ամյա երիտասարդ, արդեն վաստակում է 700-1000$ ամսեկան, բայց դա դեռ սահմանը չէ: Եթե սկսես այս տարիքից շուտով շատերին կանցնես: Ցանկանում ես սկսել?

Narek Sahakyan : November 11, 2012 at 10:26 AM

Ձեր էլ. հասցեն կասեք, չեմ ցանկանում այստեղ շարունակել մեր զրույցը:

Post a Comment

Հա՞յ ես, ուրեմն մեկնաբանությունդ գրիր բացառապես ՀԱՅԱՏԱՌ
Շնորհակալություն

Նարեկ Սահակյան ©. Powered by Blogger.

Սկիզբ | ABOUT

Copyright © 2011 Նարեկ Սահակյանի բլոգ | Powered by BLOGGER | Template by 54BLOGGER