Share/Bookmark

Այսօր Ալբերտ Էյնշտեյնի ծննդյան օրն է

No comment yet
Ալբերտ Էյնշտեյնը գերմանացի տեսական ֆիզիկոս է, ով զարգացրեր հարաբերականության ընդհանուր տեսությունը, որը Ֆիզիկայում հեղափոխություն իրականացրեց: Նա ծնվել է 1879 թվականին գերմմանական Ուլմ քաղաքում՝ հրեաների ընտանիքում: Մոր նախաձեռնությամբ, 6 տարեկանից սկսել է զբաղվել ջութակով։ Երաժշտությամբ հրապուրվածությունն ուղեկցել է Այնշտայնին ողջ կյանքի ընթացքում։ 1934թ գտնվելով ԱՄՆ-ում՝ Փրինստոնում, նա բարեգործական համերգ է տալիս, որտեղ ջութակով կատարում է Մոցարտի ստեղծագործությունները՝ նացիստական Գերմանիայից արտագաղթած գիտնականների և արվեստագետների համար։ Էյնտեշյն ասել է. «Իմ պրոֆեսորները քամահրանքով էին վերաբերվում ինձ և չէին սիրում ինձ իմ անկախության համար։ Այդ պատճառով էլ փակեցին դեպի գիտություն իմ ճամփան։»
Ալբերտ Էյնշտեյնը մահացավ 1955 թվականի ապրիլին՝ ԱՄՆ-ում:
Ավելին կարող եք կարդալ այստեղ

Post a Comment

Հա՞յ ես, ուրեմն մեկնաբանությունդ գրիր բացառապես ՀԱՅԱՏԱՌ
Շնորհակալություն

Նարեկ Սահակյան ©. Powered by Blogger.

Սկիզբ | ABOUT

Copyright © 2011 Նարեկ Սահակյանի բլոգ | Powered by BLOGGER | Template by 54BLOGGER